×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 پویش سراسری “همراهان سفر ایمن” اجرا می شود

🔸همزمان با طرح نوروزی؛

*پویش سراسری “همراهان سفر ایمن” اجرا می شود*

 

همزمان با طرح نوروزی ۱۴۰۱ و با هدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده ای، پویش سراسری همراهان سفر ایمن برگزار می شود.

 

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی دو سال گذشته و پیش بینی افزایش سفرهای جاده ای در نوروز ۱۴۰۱ و از طرفی اهمیت ایمنی و پیشگیری از وقوع تصادف در ایام تعطیلات نوروزی، با تدبیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پویش “همراهان سفر ایمن” در تعدادی از مجتمع های خدماتی رفاهی کشور اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه در استان لرستان مجتمع خدماتی رفاهی سوری واقع در کیلومتر هفت محور خرم آباد_پلدختر به عنوان محل اجرای این پویش انتخاب شده است، افزود: هدف از اجرای این پویش، ارتقای فرهنگ ایمنی، کاهش ترافیک و پیشگیری از وقوع تصادف در ایام تعطیلات نوروزی است.

 

شرفی خاطرنشان کرد: در قالب این پویش، با بکارگیری تمام ظرفیت های فرهنگی، هنری بومی و رسانه ای استان، برنامه های متنوعی ازجمله: تئاتر، طنز، موسیقی بومی، نمایش عروسکی، مسابقه، توزیع اقلام فرهنگی و ایمنی و … با رویکرد ترغیب مسافران نوروزی به رعایت قوانین و مقررات رانندگی، توقف و استراحت در طول سفر، توقف در هنگام خواب آلودگی و دیگر نکات ایمنی برگزار خواهد شد.

وی گفت: این پویش همزمان با طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه جاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ اجرایی می شود، افتتاح این رویداد مهم فرهنگی ترافیکی به صورت همزمان با حضور مقامات ملی و محلی برگزار می شود و با توجه به اینکه سومین روز اجرای پویش با میلاد مسعود منجی عالم بشریت مصادف شده است در هماهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی استان در سه روز اول از ۲۵ لغایت ۲۷ اسفند ماه برنامه های خاص نیمه شعبان برگزار می شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از هموطنان دعوت کرد در اجرای پویش همراهان سفر ایمن همکاری نمایند و با رعایت قوانین بر این هدف عالی جامه عمل بپوشانند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">