×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان

پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر

 

سردار”یحیی الهی” فرمانده انتظامی استان در پیامی ولادت با سعادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا “س” و روز مادر را به هم استانی های شریف و ولایتمدار، همکاران خدوم و خانواده های آنان به ویژه مادران عزیز تبریک و تهنیت گفت.

 

متن پیام سردار”یحیی الهی”  آمده است:

 

🔸در مقام و منزلت حضرت فاطمه الزهرا (س) همین بس که رسول گرامی اسلام (ص) بارها و بارها ایشان را ستودند و از وی تجلیل نمودند و لقب” ام ابیها “را به دخت گرامیشان هدیه دادند.

 

🔸حضرت فاطمه زهرا(س) مادر رسالت و همتای ولایت هستند که بانوان ایران اسلامی با الگو قرار دادن زندگانی ایشان در مراحل علمی و جهانی به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند که این امر خود انعکاس قابل توجهی را در سطح جهان برجای گذاشته و در حقیقت هویت واقعی زن را از پس فرهنگ جاهلیت بیرون کشیده و به مقام شامخ بها داده است.

 

🔸این روز بزرگ را باید بسیار پاسداشت، چرا که اول تولد دخت نبی اکرم (ص) که با قدوم مبارکش شادی و شعف را به قلب مهربان پدر میهمان کرد و الگویی الهی برای زنان جهان شد، دوم روز بزرگداشت زن و به ویژه مادران این مرز و بوم است.

 

🔸آنان که با پیروی از آداب اخلاقی و منش زندگی حضرت زهرا (س) محیط خانواده و اجتماع خود را نظام می بخشند و با مشارکت در امور مختلف سیاسی و اجتماعی در تلاش هستند و برای آینده ای بهتر گام بردارند.

 

🔸اینجاب فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بی بی دو عالم، پاره تن پیامبر اکرم (ص) و اسوه زنان عالم و روز مادر را به مردم شریف و ولایتمدار لرستان ، همسران و‌مادران شهدا ، همکاران خدوم انتظامی به ویژه همسران و مادران کارکنان انتظامی استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان

سرتیب دوم ستاد یحیی الهی

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">