×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تسلیت مشترک رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دلفان

پیام رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دلفان در پی شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور و همراهان ایشان

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم‌رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

 

خبر بروز سانحه هوایی و شهادت حضرت آیت الله دکتر رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان موجب تاسف و تاثر مردم ولایت مدار ایران شد. رئیس جمهور فرهیخته، مردمی با روحیه جهادی و انقلابی برای اقتدار ، آبادانی و پیشرفت کشور در این مسیر الهی آسمانی شد.

 

قطعاً شهادت زیبنده ایشان بود که خداوند به این سید محرومین و هیات همراه عنایت فرمودند.اینجانبان ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده گرانقدر ریاست محترم جمهوری و دیگرهمراهان و ملت شریف و شهید پرور ایران عزیز، برای سید الشهدای خدمت ، وزیر امور خارجه ، امام جمعه ، استاندار تبریز و مسئول حفاظت ایشان و سایر همراهان آن شهید والا مقام رحمت واسعه الهی و برای خانواده محترم این شهدای والامقام صبر و شکیبایی ،مسئلت دارم.

 

فریدون کوشکی _رئیس دادگستری دلفان

یونس آزادپور_ دادستان عمومی و انقلاب دلفان

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">