×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
⭕️ پنج روز مانده به مهلت استانداران

🔹 از مهلت داده شده به استانداران مبنی بر تعیین تکلیف مدیریت ها در استان ها تنها پنج روز دیگر باقی مانده است .

 

🔹 بر اساس بررسی صدای رسا از استان ها علی رغم دریافت نامه رییس دفتر رییس جمهوری و ضرب الاجل وی برای پایان تغییرات تا ۲۵اسفند روند تغییرات در استان ها همچنان کند است.

 

🔹 در بسیاری از استان ها هنوز فرمانداران تعیین تکلیف نشده اند و دستگاههای اجرایی هم مدیران جدید خود را نشناخته اند .

 

🔹بر اساس شنیده ها بسیاری از استانداران در تکاپو برای شتاب دادن به تغییرات هستند اما گویا وزرا با برخی گزینه های معرفی شده مخالف هستند و این اختلاف نظر نشان می دهد که خیلی نباید منتظر تغییرات گسترده در تاریخ معین شده بود .

 

🔹استان خوزستان علی رغم اینکه اولین استانی بود که استاندار جدید خود را شناخت ولی این استان به عنوان الگو نتوانست در تغییرات خوب عمل کند و وضع تغییرات آن بر همان منوالی می چرخد که در سایر استان هاست.

 

🔹حالا که اندک اندک به پایان مهلت تعیین شده نزدیک می شویم ؛ همچنان تغییرات در استان ها در هاله ای از ابهام است و مدیران علی رغم نزدیک شدن به روزهای پایانی سال بلاتکلیف ماندن و رفتن خود هستند .

 

🔹 اطلاعات کسب شده نشان می دهد که علاوه بر بلاتکلیفی مدیران ؛ استانداران نیز در انتخاب گزینه ها سردرگم هستند ، و از همه مهمتر گزینه هایی پایین انتصاب قرار دارند که بسیاری از آنان ردیف استخدامی ندارند و تحقق اخذ ردیف هم خود قوز بالا قوز شده است.

 

🔹تعلل در بسیاری از انتصابات شاید عمده عاملش طول کشیدن ردیف های استخدامی است ،اتفاقی که محل ایراد و انتقاد به دولت خواهد بود که نتوانسته مهره چینی صحیح و به موقعی داشته باشد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">