×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
🔸تردد بیش از ۶میلیون وسیله نقلیه در محورهای لرستان

 

 

در ۱۲ روز طرح نوروزی، شش میلیون و ۳۰۴هزار و ۴۴۳ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد داشته اند.

 

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان : از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۰ تا هفتم فروردین ماه ۱۴۰۱ تردد شش میلیون و ۳۰۴هزار و ۴۴۳ دستگاه انواع وسایل نقلیه در محورهای استان لرستان ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با چهار میلیون و ۳۶۱هزار و ۱۰۲ وسیله نقلیه ۴۴.۵درصد افزایش نشان می دهد.

 

وی با بیان اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد ۱۲ درصد بوده است، گفت: متوسط تردد روزانه در محورهای استان در طول طرح نوروزی ۴۸۹ هزار وسیله نقلیه و متوسط سرعت ۷۹.۱ کیلومتر ثبت شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: بیشترین سهم تردد روزانه وسایل نقلیه مربوط به محور سه راهی چالانچولان_ خرم آباد با ۳۱۳هزار و ۱۲۳ وسیله نقلیه و کمترین تردد به تعداد هشت هزار و ۱۹۳ وسیله نقلیه در محور بیرانشهر_بروجرد به ثبت رسیده است.

 

وی افزود: دوربین های ثبت تخلفات سرعت بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه را در محور ملایر_اشترینان ثبت کرده که ۹۸.۳ کیلومتر بوده و پس از آن محورهای پل زال _ خرم آباد و ازنا _ الیگودرز با ۹۸ کیلومتر سرعت ثبت شده در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

شرفی از هموطنان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از رفتارهای پرخطر و رعایت وقت استراحت به مدت ۱۵ دقیقه پس از هر دو ساعت رانندگی، سفری آرام برای خود و دیگران رقم بزنند‌.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">