×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
🔸سخنی با خانواده بارزانی در کردستان عراق

 

در دوران دفاع مقدس در یک ماموریت برون مرزی در منطقه سرگلو و بر گلو مهمان خادم مسجد بودیم چند نفر از بزرگان آنجا شب پیش ما آمدند ، از هر دری صحبت شد تا اینکه کدخدای منطقه رو به بنده گفت اگر سالم بر گشتی به ایران از قول من‌ در مطبوعات اعلام کن من ۶۰ سال سن دارم از روزیکه بیاد دارم از این کوه به آن کوه از این اشکفت به آن اشکفت ( غار) و این سرنوشتی است که ما و فرزندانمان در کردستان عراق محکوم به آن هستیم.

🔸جناب کاک مسعود، آقای مسرور ،کاک نچیروان و.. ایران تنها کشوری بوده که در شدید ترین و سخت ترین لحظات زندگی مردم کردستان عراق کنار آنان ایستاده و همواره تلاش نموده رنج و اندوه مردم کرد را دلسوزانه مرحم والتیا بخشد . خود شما بیش از همه بر این امر واقفید. و البته بر کسی هم پوشیده نیست. .پس از سالها و بدنبال تحولات داخلی عراق و سرنگونی صدام اکنون چند سالی است که مردم کردستان طعم زندگی و آرامش را حس می کنند و از آوارگی و سر درگمی بدر آمده اند ،دیگر در دل کوهها و در غارها سکونت ندارند ، اما یک نگرانی بزرگ وجود دارد که مردم کردستان را برای همیشه دچار ترس و دلهره نموده است و آن سیاستهای غلط شما در مدیریت کردستان عراق است، که ممکن است هر لحظه اوضاع را بدان وضعیت اسفناک بر گرداند،( حمله داعش نمونه کوچکی از آن حوادث بود ) شما بهتر از هر کسی میدانید تنها مدافع مردم کرد در منطقه فقط و فقط ایران است . بقیه کشورها اگرهم ابراز علاقه و دوستی می کنند برای سو استفاده از منطقه کردستان در جهت رسیدن به اهداف ومنافع خودشان است و خوب می دانید هیچکدام از آنها در روزهای سخت در کنار شما ومردم کرد نیستند و حتی جواب تلفن هایتان را هم نمی دهند.

 

🔸 آقایان بارزانی

نگرانیهای مردم و احزاب سیاسی کردستان از رویکرد شما گواه بر این مطلب است که گویا خانواده شما منافعی غیر از منافع مردم کردستان عراق دارد. برای نمونه عرض میکنم همه دنیا شاهد بوده وهستند که جمهوری اسلامی ارزش خاصی برای مردم کردستان عراق قائل است و اگر محدویتهایی هم وجود دارد بخاطر مرزبندیهای غلط استعماری وجغرافیایی است. اما با این وجود و با در نظر گرفتن سابقه حضور خانواده شما در ایران در دوران آوارگی و استفاده از امکانات عمومی از جمله تحصیل و کسب علم در دانشگاههای ایران اکنون کردستان را تبدیل به پایگاهی جاسوسی ومملو از شرارت کشورهای ضد ایرانی نموده اید پایگاههای نظامی و جاسوی دشمنان همانند قارچ در سراسر کردستان عراق استقرار یافته و تحرکات ضد امنیتی را برنامه ریزی ، هدایت و رصد می کنند.

🔸آقایان بارزانی میدانم شما در حد وقواره ای نیستید که بتوانید جلو آمریکا یا اسرائیل را در منطقه کردستان عراق بگیرید، والبته میدانم که آنها برای رسیدن به اهداف خود شما را سر گرم چه بازیهای کودکانه ای نموده اند.

اما با این حال برایم مثل روز روشن است که این نحوه مدیریت قبیله ای شما کردستان عراق را به ستمی می برد که اگر تا دیروز مردم آوره و در دل کوهها زندگی می کردند فردا های پیش رو نفرت مردم واحزاب سیاسی از یکدیگر و جنگ های قبیله ای حتی دامنه کوهها را هم برایشان امن نخواهد گذاشت.

 

🔸آقایان بارزانی

بدون شک شما از طریق همان سازمانهای جاسوی مستقر در اربیل و دیگر جاهای کردستان متوجه شده اید قدرت نظامی و عمق راهبرد جمهوری اسلامی تا کجاست، یقین بدانید تمام این تشکیلاتهای شرارت در منطقه کردستان عراق با قدرت جمهوری اسلامی بر چیده خواهند شد شاید کمی دیر وزود داشته باشد آما سوخت وسوز ندارد.

بیاید کمی هم بفکر آینده کردستان عراق بر مبنای واقعیتها باشید جمهوری اسلامی تا کنون در حق شما و مردم کردستان پدری کرده و بسیاری از رفتارهای بچه گانه و ضد مردم ایران را نادیده گرفته این شما هستید که باید تا ابد در کنار و در دامن پر مهر ایران عزیز زندگی کنید نه فلان تشکیلات جاسوسی آمریکا یا اسرائیل . اگر توان محدود کردن فعالیت آنها را در منطقه کردستان عراق ندارید اجازه دهید مردم خودشان تکلیف آنان را مشخص کنند.

امیدواریم شما منافع بلند مدت مردم کردستان را قربانی هوسرانی و فریب وحقه بازی سازمانهای جاسوسی نکنید و با اخراج آنها از کردستان عراق به این شبهه که خانواده شما گرفتار و در دام سازمانهای جاسوسی قرار گرفته اند پایان دهید.

♦️《لبته وجودشان از این منظر که هرگاه آمریکا و دیگران در مناطق دور دست تحرکی بر علیه ایران انجام دهند اینها گوشت دم توپ خواهند بود خیلی هم بد نیست》

 

✍🏻 علی محمد نظری

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">