×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آقای استاندار؛ بساط خانه‌های سازمانی مدیران را جمع کنید❗️

⭕️آقای استاندار؛ بساط خانه‌های سازمانی مدیران را جمع کنید❗️

🔹با آغاز فصل جابجایی مستاجران، اجاره بهاء خانه های مسکونی در خرم آباد و سایر شهرهای لرستان نیز به دلیل تقاضا، امسال نیز افزایش بی سابقه‌ای داشته است.

 

🔹این در حالی است که بر اساس آمارهای موجود کشور، در لرستان میزان اجاره‌بهای واحدهای مسکونی و تجاری به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته و حتی لرستان را در جایگاه نخست کشور نیز قرار گرفته است.

 

🔹این اتفاق نامیمون در استانی که بسیاری از مردمان آن به دلیل مشکلات اقتصادی و آمار بالای بیکاری جوانان شرایط زندگی مطلوبی ندارند و بر اساس آمار و اسناد موجود نیز حجم بسیار زیادی از خانواده های آن تحت پوشش مراکز حمایتی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و خیریه ها….هستند، شرایط را عجیب تر نیز کرده است.

 

🔹 هر سال نیز وعده‌هایی که هیچگاه عملی نمی‌شوند از سوی مدیران استان سر داده می‌شود ولی هر بار به دلیل عدم نظارت و ایجاد مسکن که یکی از نیازهای مهم مردم استان است این اتفاق ناخوشایند تکرار می‌شود.

 

🔹 حال نیز در گوشه و کنار لرستان خبرها حاکی از بی‌خانمانی شهروندان محترمی است که به دلیل عدم توان پرداخت اجاره بهای گزاف، مجبورند در پارک‌ها و معابر عمومی سکنا گزینند؛ که این اتفاق خوشایند نظام اسلامی بعد از چهل و چند سال از پیروزی انقلاب نیست.

 

🔹لذا حداقل پیشنهادی که انتظار می‌رود استاندار لرستان به قید فوریت آن را انجام دهد این است که بساط خانه های سازمانی که مدیران در آنها سکنی گزیده اند و بدون اطلاع از وضعیت اجاره بها در آن ها اوقات را سپری می‌کنند، جمع کند تا شاید مدیران همانند بسیاری از مردم راهی مشاورین املاک و اجاره واحدهای مسکونی شوند، تا حداقل باعث شود که مردم مسئولین را در کنار خود ببینند و شاید جدی‌تر پیگیر حل مشکل مسکن مستاجران و افراد کم توان و ناتوان باشند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">