×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختلاف ملکی عامل بروز قتل

اختلافات ملکی در دلفان به قتل پسر عمو منجر شد

 

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت

 

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ “نجف علی بارانی” فرمانده انتظامی شهرستان دلفان : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان دلفان ، بلافاصله عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت شهرستان به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد، بین دو پسر عمو بعلت اختلافات ملکی درگیری رخ داده که شخص قاتل با استفاده از سلاح گرم پسر عموی خود را به قتل رسانده و به محل نامعلومی متواری شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش های صورت گرفته کمتر از ۲ ساعت مخفیگاه قاتل در استان همجوار شناسایی که با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات دستگیر شد.

 

وی با بیان اینکه در تحقیقات بعمل آمده از متهم ، علت قتل را اختلافات ملکی عنوان کرده افزود: متاسفانه برخی افراد بجای اقدامات قانونی با حرکات خودسرانه دست به اقدامات خشونت آمیز و غیر قابل توجیه می‌زنند که باعث بروز حوادثی این چنین تلخ و ناگوار می‌شود.

 

سرهنگ بارانی بیرانوند، ضمن هشدار به افراد قانون شکن خاطر نشان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضا، امنیت و آسایش مردم است و افرادی که به هر نحو آسایش و امنیت مردم را خدشه دار کنند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">