×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اهمیت سازمان برنامه و بودجه

 

اهمیت نقش سازمان برنامه و بودجه کشور در اجرای طرح‌های عمرانی با رویکرد توسعه پایدار لرستان

 

استاندار لرستان با بیان اینکه ساخت راه‌آهن دورود- خرم‌آباد – اندیمشک و ساخت سدهای لرستان از مصوبات سفر ریاست جمهور به استان هستند به اهمیت نقش سازمان برنامه و بودجه کشور در اجرای طرح‌های عمرانی با رویکرد آینده‌نگر در لرستان تاکید کرد.

 

شامگاه جمعه هفتم مهرماه، سیدجعفر حسینی رئیس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه بودجه کشور با استاندار لرستان دیدار و درباره مهم‌ترین مسائل پیش روی توسعه استان گفت‌و‌گو کرد.

 

در این دیدار زیویار با اشاره به اینکه ‌ توزیع نامناسب اعتبارات بودجه‌ای گاهی به جای توسعه متوازن منطقه‌ای در کشور باعث تمرکز منابع در مرکز کشور یا مناطق خاص می‌شود افزود: به منظور تحقق توسعه متوازن، سند ملی آمایش سرزمین می‌تواند ملاک تخصیص منابع بودجه باشد.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه ساخت راه‌آهن دورود- خرم‌آباد – اندیمشک و ساخت سدهای لرستان از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به لرستان و دستور مستقیم ایشان است افزود: نقش سازمان برنامه و بودجه کشور و امور آمایش در اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در سطح استان با رویکرد آینده‌نگر و مبتنی بر مؤلفه‌های بنیادین توسعه پایدار که از جمله طرح‌های زیربنایی با رویکرد گردشگری استان هستند بسیار حائز اهمیت است.

 

حسینی در این دیدار گفت: ظرفیت‌هایی که در قالب برنامه‌ریزی توسعه فضایی و آمایش سرزمین برای مسیر آتی توسعه کشور در نظر گرفته شده است ، باید به جای موضوع تقسیمات اداری- سیاسی در روند بودجه ریزی عمومی کشور ملاک عمل واقع شود.

 

علیرضا رحمت‌نیا، معاون امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه بودجه کشور، احمدرضا دالوند، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان، سمانه حسن‌پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان در این دیدار حضور داشتند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">