×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
اوضاع نابسامان معابر الشتر

اوضاع نا بسامان معابر شهر الشتر و عدم اولویت بندی امور در شهرداری این شهر

 

در مدیریت شهری اولویت بندی یکی از اساسی ترین مسائلی است که مدیر بایستی به آن توجه ویژه داشته باشد و عدم توجه به آن موجب شکست و به هم ریختگی مدیریت شهری و نیز سبب عدم رضایت شهروندان خواهد شد.

چند صباحی است که در مدیریت شهری شهر الشتر عدم توجه به همین مسئله برای شهروندان مشکل آفرین شده و افکار عمومی را به این سمت برده است که مدیریت در شهرداری علت اصلی این موضوع است.

تماس های مکرر مخاطبان و ابراز گلایه آنها حاکی از وضعیت نامناسب و وخیم خیابان ها، کوچه ها، پیاده رو ها و نیز عدم رسیدگی به فضای سبز شهری است که این موضوعات مستند به عکس و فیلم های متعدد ارسالی از این عزیزان است.

در حالی که اکثر کوچه ها و خیابان های این شهر داری مشکل جدی و چاله های فراوان هستند و شهروندان از این مشکل رنج میبرند، شهرداری مشغول تغییر غیر ضروری و چندباره میدان، تغییر عرض و یا تغییر شکل غیر ضروری بلوار ها، سنگ فرش کردن چهار راه، که بایستی جزو آخرین اولویت ها باشد، و مسائلی از این دست شده است.

اخیراً شهردار الشتر در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیمای مرکز استان از راه اندازی سامانه ای الکترونیکی جهت جلوگیری از فساد در شهرداری الشتر خبر داده است، سوالی که به ذهن عموم متبادر می‌شود این است که آیا تغییر چند باره میادین و بلوارها، انجام کارهای غیر ضروری و بدون اولویت، ساخت بلوار و میدان در خروجی شهر به سمت فیروز آباد و سپس برداشتن آن، طولانی شدن پروژه های کوچکی مانند ساخت میدان ولایت، سنگ فرش کردن چهار راه گردو فروشان(که با اقبال عمومی مواجه نشد و موجب بروز ترافیک و کندی تردد و مشکلات عبور و مرور شده است)، صرف هزینه های هنگفت برای نماد های موقت در سطح شهر و موارد متعددی از این دست، موجب فساد و صرف هزینه های فراوان و نیز هدر رفت منابع و ظلم به شهروندان نمی شود؟

در هر حال تجدید نظر در انتخاب مدیریت شهری و انتخاب فردی مدیر که توانایی اولویت بندی مسائل و مشکلات شهری را دارد و به معنای واقعی خواستار مبارزه با فساد است، درخواست عموم مردم شهر الشتر از نمایندگان خود در شورای اسلامی این شهر می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">