×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی

 فرماندار دلفان: صیانت از منابع ملی و طبیعی وظیفه همه است

 

فرماندار دلفان در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی عنوان کرد: حفظ و صیانت از جنگل ها و عرصه ملی وظیفه همه است و بر همکاری دستگاه های اجرایی با اداره منابع طبیعی با توجه به ناکافی بودن امکانات و تجهیزات آنها تاکید کرد.

وی افزود: تهیه ذغال توسط افراد ناشناس و صادرات آن به سایر شهرستانهای همجوار به واسطه دلالان برای ما قابل پذیرش نخواهد بود و از دستگاه قضا می‌خواهیم همکاری لازم را با منابع طبیعی جهت شناسایی و برخورد با این افراد را داشته باشند و از این عمل غیر قانونی جلوگیری شود.

اصغر قهرمانی فرماندار شهرستان دلفان افزود: استفاده از چاههای غیر مجاز در شهرستان ممنون است و در این راستا نیز امور آب، جهاد کشاورزی و اداره برق با همکاری همدیگر جهت جلوگیری از استفاده غیر مجاز از منابع آب و چاه های غیر مجاز اقدامات لازم را بعمل آورند تا با خاطیان برخورد شود.

وی در ادامه افزود: منابع طبیعی با همکاری جهاد و محیط زیست از هرگونه کشت غیر مجاز حتی در مناطق صعب العبور جلوگیری بعمل آورد، طبیعت میراثی است که باید برای آیندگان جا بگذاریم حفاظت از آن وظیفه ذاتی و انسانی ماست، عاملین تخریب منابع طبیعی و اراضی ملی را نباید به حال خود رها کرد.

احداث پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی در بخش کاکاوند ضروری است

 

عسگر زاده رئیس دادگستری دلفان با اشاره مساحت ۱۸۰هزار هکتاری جنگل و مراتع شهرستان دلفان و موقعیت ارتباطی آن خواستار تخصیص امکانات و تحهیزات مورد نیاز به اداره منابع طبیعی دلفان برای افزایش پوشش و حفاظت از عرصه های ملی در منطقه شد.

 

فردین عسگر زاده در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی افزود: بخش مهمی از جنگل‌های دلفان در بخش کاکاوند واقع شده که ساخت و تاسیس پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 

💠 در پایان جلسه با سپاس از زحمات همیاران طبیعت در حفاظت از عرصه های ملی و منابع طبیعی، کارت عضویت افتخاری همیار طبیعت از سوی منابع طبیعی و آبخیز داری به فرماندار، امام جمعه، رییس دادگستری، فرمانده انتظامی و فرمانده ناحیه اهداء گردید.

 

قاسم پیری علی آبادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">