×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بزرگداشت روز شهید و تجلیل از کارکنان ایثارگر دادگستری لرستان

 

آیین بزرگداشت روز شهید و تجلیل از کارکنان ایثارگر و جانباز و خانواده های معظم شهدا که در دادگستری شاغل می‌باشند

محمد رزم رئیس کل دادگستری استان لرستان در آیین تجلیل از کارکنان ایثارگر و جانباز و خانواده‌های معظم شهدا که شاغل در دادگستری هستند ضمن تبریک روز شهید، ابراز داشت: در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر دادگستری کل استان و نیز در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ٫٫امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست٫٫ وی ادامه داد: در سطح همه ۲۵ حوزه قضایی استان مجموعاً ۱۸۸ نفر ایثارگر پرسنل قضایی و اداری شاغل هستند که امروز و در این برنامه ازاین بزرگواران تجلیل به عمل آمد.

وی بیان داشت: ۱۳۱ نفر فرزند شهید، برادر شهید و خواهر شهید، یک نفر آزاده سرافراز، ۴۰ نفر رزمنده و ۱۶ نفر جانباز پرسنل ایثارگر دادگستری استان را تشکیل می‌دهند.

رزم اذعان داشت: ما در بحث سهمیه دویست نفری استخدام سال ۱۴۰۰ که آزمون آن جمعه هفته گذشته برگزار شد، ۶۰ نفر سهمیه ایثارگران که معادل ۳۰ درصد مجوز است را به این عزیزان اختصاص داده‌ایم و انشالله ۶۰ نفر به جمعیت ایثارگران شاغل در دادگستری اضافه خواهند شد.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان ضمن اشاره به اینکه ما نسبت به شهدا و جانبازان وظایفی داریم و باید به آنها خدماتی را ارائه دهیم، بیان کرد: هر جا خانواده این عزیزان نیاز به وکیل معاضدتی و تسخیری در طرح دعاوی متعدد کیفری و حقوقی داشته باشند همکاری لازم با آنها انجام خواهد شد.

وی گفت: دفتر حمایت حقوقی از مجموعه ایثارگران مرتبط با دستگاه قضایی استان فعال است و روزانه به این قشر ارزشمند خدمات حقوقی ارائه می دهیم.

رزم ضمن تاکید بر اینکه سهمیه کامل استخدامی ایثارگران مطابق برنامه پنج ساله را تخصیص می دهیم، ابراز داشت: در راستای ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگری تمام ایثارگران شاغل در دادگستری استان با هر وضعیت استخدامی اعم از شرکتی، قرارداد معین، پیمانی و آزمایشی به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان لرستان در ادامه افزود: به مناسبت های مختلف با خانواده‌های شاهد مرتبط با دستگاه قضایی استان دیدار صمیمانه، نزدیک و مستمر داریم.

وی افزود: با توجه به عملکرد دلسوزانه ای که قشر ایثارگران به مردم عزیز به عنوان ولی نعمتان دارند قطعاً در بحث انتصابات و تغییر سمت ها اولویت را به خانواده محترم ایثارگران داده ایم.

در پایان این مراسم که به همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان برگزار گردید، از ایثارگران شاغل در دادگستری استان لرستان و خانواده های آنان به پاس زحمات و تلاش هایشان تقدیر و به رسم یادبود هدایایی به آنان داده شد.

 

 

قاسم پیری علی آبادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">