×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بسیج خدمت بی تظاهر به مردم


رهبر معظم انقلاب: بسیج، فرهنگ خدمت بی‌تظاهر به مردم است

رهبر انقلاب در دیدار با بسیجیان: فرهنگ بسیج یعنی چه؟ یعنی تا زانو در گل فرو برود برای اینکه گل را از اتاق‌های خانواده‌های سیل‌زده پاک کند.

 

رهبر انقلاب: ظرفیت کشور در دوران حکومت‌های طاغوتی سرکوب میشد، یا بیگانه‌ها نمی‌گذاشتند یا خود حکومت‌ها فاسد بودند.

 

رهبر انقلاب: بسیج عنصر معنوی را در هر فعالیتی برجسته می‌کند. دانشمند برجسته مرکز رویان وقتی به یک پیشرفتی دست پیدا میکند سجده شکر میکند. این را مرحوم کاظمی آشتیانی جلوی خود آن دانشمند به من گفت.

رهبر انقلاب: روحیه بسیجی را حفظ کنید، مغرور نشویم به اسم

قضایای اخیر بسیجی‌های مظلوم خودشان مظلوم واقع شدند، برای اینکه نگذارند ملت، مظلومِ یک مشت اغتشاشگر غافل یا جاهل یا مزدور بشوند

 

رهبر انقلاب:بسیجی بودن یعنی مظلوم شدن برای اینکه مظلوم را رهایی ببخشد. دیدید در این قضایای اخیر بسیجی‌های مظلوم خودشان مظلوم واقع شدند، برای اینکه نگذارند ملت، مظلومِ یک مشت اغتشاشگر غافل یا جاهل یا مزدور بشوند. خودشان مظلوم واقع میشوند، برای اینکه جلوی ظلم دیگران را بگیرند.

 

رهبر انقلاب: نقشه آمریکایی‌ها در غرب آسیا، سقوط ۶ کشور به قصد تضعیف ایران بود. این تحلیل نیست خود آمریکایی‌ها این نقشه را افشا کردند.

 

اشاره رهبر انقلاب به برد تیم ملی مقابل ولز: دیروز بچه‌های تیم ملی چشم ملت ما را روشن کردند؛ ان‌شاءالله خدا چشمشان را روشن کند.

 

هبر انقلاب: یک عده‌ای ادعای فهم سیاسی میکنند اما تحلیل‌هایشان در روزنامه و فضای مجازی، واقعاً انسان را متأسف میکند. میگویند برای اینکه بتوانید این اغتشاش‌ها را تمام کنید باید مشکلتان را با آمریکا حل کنید!

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">