×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بسیج محور وحدت کشور

بسیج محور وحدت و عظمت کشور

 

بسیج یک جریان فراگیر وعمومی است و حتی در چهار چوب مرزهای جغرافیایی نمی گنجد. بسیج یک تفکر است ،تفکری که با انقلاب اسلامی موجودیت پیدا کرد و در بحرانها و میدانهای سخت قد علم  و سینه را سپر حوداث گوناگون کشور نمود . بسیج در دفاع مقدس شالوده فکری و جهادی و ابتکاری خود را بر پایه علم ودانش و معنویت با نثار خون هزاران شهید گلگون  نهادینه نمود.

بدون شک هیچ گروه و قشر و جریانی به اندازه بسیج به این کشور و نهضت های آزادیبخش درجهان خدمت نکرده والبته چون همه جان نثاریها و حماسه سازیها را برمبنای تکلیف دینی و پیروی از رهبر خود انجام داده هیچ ادعایی هم ندارد و خود را طلبکاراز کسی نمی داند.

بسبج را باید بعنوان یک تفکر مبارک گرامی داشت  و مواظبت نمود.  فرهنگ پر بار و جهان شمول  بسیج در باند و قشر و جریانات خاص خلاصه نمی شود . در خطوط مقدم جبهه نگاه بسیج فقط به دشمن بود .ودر مقابله با او هم تمام ارزشهای دینی و انسانی را مراعات می نمود . برای بسیجیان دشمن تا زمانی دشمن بود که می جنگید ولی به محض تسلیم یا اسارات او دیگر دشمن نبود . وحتی مجروحین دشمن را کیلومترها بدوش می کشید.

بسیج با انحصار طلبی  و باند بازی در اداره کشور مخالف است.

بسیج  از فساد در ابعاد مختلف بیزار  و با آن مبارزه می کند

بسیج آبروی مردم و عزت نفس آنان را آبروی خود میداند.

بسیج غرور ملی را برای کشور  با نثار جان خود به ارمغان‌ می آورد .

بسیج خود را خادم ملت میداند . افتخار هر بسیجی این است که در کنار ملت است وبرای آرامش وآسایش مردم  همواره پیشقدم و جلودار میدانهای سخت وبحرانها وحوادث تلخ است.

ضرباتیکه دشمنان این کشور وملت از بسیج متحمل شدند آنان را  وادار به عقب نشینی در عرصه های مختلف  نموده  بسیج تاریخ جهان را متحول کرده است. باید از فرهنگ ناب بسیج محافظت نمود .از دل بسیج باید خدمتگذران صادق بیرون بیایند و خود را فدای ملت نمایند.

 

✍ علی محمد نظری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">