×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان

بیانیه اداره تبلیغات اسلامی و تشکل های دینی شهرستان دلفان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان و رزمندگان ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد و در این عرصه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و منویات مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ناکام گشته اند.

حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان نظام بودکه با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی نقش بر آب شد.

نهم دیماه بیانگر وحدت ملی و انسجام عمومی مردم ایران زمین است و براستی که این حجم و سطح از انسجام عمومی در هیچ جای جهان بدیلی ندارد و  نشانگر این است که مردم بصیر و انقلابی در راه دفاع از دین و میهن عزیز اسلامی مان مقابل بدخواهان و دشمنان اسلام و ایران ایستادگی و مقاومت دارند و به حول و قوه الهی مردم با بصیرت کشور عزیزمان با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) باغیرت و بصیرت، مستکبران را ناامید کرده و نصرت الهی را رقم می زنند.

اداره تبلیغات اسلامی ، روحانیون ،شورای هیئات مذهبی ، کانون مداحان و شعرای آیینی،ستاد نهضت پیشرفت بانوان ، جامعه قرآنی ودیگر تشکل های دینی شهرستان دلفان همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران و مردم ولایت مدار و شهید پرور این شهرستان روز جمعه در محل مصلی شهرستان دلفان در مراسم بزرگداشت این حماسه ملی و غرور آفرین حضور خواهند یافت تا این بیداری و شکوه و این حضور برای همیشه خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باشد.

 

اداره تبلیغات اسلامی و تشکل های دینی شهرستان دلفان

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">