×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدیم به ارتشیان دلاور

🔸 تقدیم به ارتشیان فدارکار ایران اسلامی

 

🔸یکی از مولفه های ماندگار هر کشوری در طول تاریخ وجود امنیت پایدار و راهبرد فرا منطقه ای و تشخیص درست چالشها و اقدام به موقع برای دفاع از کشور است.

🔸کشور کهن و باستانی ما هم از این قائده مستثنی نبوده است. هرگاه کشور از بنیه دفاعی و ارتش قوی برخوردار بوده طمع دشمنان برای نفوذ و یا تعرض به این آب وخاک با شکست مواجه شده است ، بر عکس هر وقت این قدرت و اقتدار تضعیف و دچار مشکلات گردیده به همان میزان تمامیت ارضی کشور مورد تاخت و تاز و بیگانگان قرار گرفته است.

🔸اکنون پس از چهل وچند سال از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی با کوله باری از تجربه در دفاع مقدس در کنار سپاه پاسداران پر انگیزه و مبتکر تبدیل به دو بازوی توانمند شده اند که نه تنها امنیت جمهوری اسلامی بلکه با طراحی یک راهبرد هوشمندانه و پیشدستانه تبدیل به قدرتمند ترین نیروی نظامی منطقه شده اند.

🔸آنچه که در سالهای اخیر در حوزه دفاعی هم در ارتش و هم در سپاه اتفاق افتاد یک دست آورد ارزشمند از نو آوری، تهیه و تجهیز امکانات مورد نیاز، عبور از تنگناها و از همه مهمتر قوای مسلحی دانش محور و با معنویت بر گرفته از ارزشهای اسلامی و اخلاقی است که بیشتر ارتش های جهان فاقد آن هستند واز این بابت به وجود آنان افتخار میکنیم.

حضور ناوگان های مختلف ارتش در اقیانوس های دور دست و آبهای گوناگون در چهار گوشه جهان از دریای سرخ گرفته تا دریاهای سیاه، زرد و… وانجام مانورهای مشترک و مقابله با راهزنان دریاها تصور کهنه استعمارگران که فکر می کردند این همان ارتشی است که در جنگ جهانی دوم حتی چند ساعت نتوانست از تمامیت ارضی کشورش دفاع و تهران پایتخت زیر چکمه بیگانگان قرار گرفت را برای همیشه به تاریخ سپردند.

امروز ژنرالهای چهار ستاره جهان در مقابل فرماندهان حماسه ساز ارتش و سپاه ما سر تعظیم فرود می آورند و قوای مسلح ایران اسلامی تبدیل به تنها نیروی باز دارنده بحرانهای بین المللی شده است.

 

🔸حضور به موقع نیروهای مسلح در جهت حل مشکلات جامعه حتی فراتر از تعریف سازمانی آنها و تلاش برای رفع محرومیت ها در مناطق دور دست و محروم کشور از جمله دست آوردهایی است که جز در سایه آموزه های دینی میسر نخواهد شد.بالندگی نیروهای مسلح عزیز ما در شرایط و ترازیست که همه آرزو میکنیم ای کاش تمام اجزای حکومتی و دولتی با همان روحیه و فداکاری بدنبال حل مشکلات مردم بودند . واگر چنین بود شاید امروز شاهد فشارها و شرایط سخت معیشتی مردم نبودیم.

مردم عزیز ما قدر دان فداکاریهای فرزندان خود هستند و امیدواریم این انگیزه و نشاط و تلاش در نیروهای مسلح هر چه زودتر سرریز نماید و تمام ارکان کشوری را در بر بگیرد زیرا این مردم مستحق ایجاد انواع حماسه هستند.چشم کسانی که نمی خواهند این اقتدارها را ببینند کور باد.

 

✍🏻 علی محمد نظری

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">