×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدیم به شهدای عزیز ایران اسلامی

 

پس از پیروزی انقلاب اسلامی هجمه سنگینی در تمام ابعاد بر علیه کشور ما ایجاد شد، تمام امکانات کلاسیک از ابزار جنگ نرم گرفته تا آخرین تکنولوژی در اختیار همه را به میدان آوردند. و نوید پیروزیهای روزانه و هفتگی و ماهانه دشمنان گوش فلک را کر کرده بود.

اما در این سوی میدان مردمی قرار داشتتد که صادقانه و مخلصانه با توکل و اعتماد به عنایات الهی کمر خود را برای مقاومت و شکست دشمنان بستند. روزها و ماهها و سالهای سختی سپری شد. جوانان پر شور و شعف و ملت ایران برای دفاع از ماهیت معنوی و تمامیت جغرافیایی خود لحظات نفس گیری را پشت سر گذاشتتد. حماسه ها خلق شد ، برای رسیدن به آرمانهای والای ملت ایثارگریهای غیر قابل تصوری انجام گرفت، بعد از به ثمر نشستن خون پاک شهیدان ، هجمه های جدید برای بی حاصل بودن آن همه رشادتها شکل گرفت، اعتقادات و ایثارها و جانفشانی ها به تمسخر گرفته می شد. اما اراده های یک ملت همچنان بی توجه به رجزخوانی دشمنان محکمتر از گذشته به پیش رفت، تا به امروز رسیدیم.

افول آمریکا و غرب بیش از آنچه در ذهنها بود اتفاق افتاد، شکست های سنگین و زخم های غیر قابل التیامی بر پیکر آنان وارد شد. همان کسانیکه فرش قرمز برای حضور آمریکا در منطقه پهن نمودند، و با صرف هزینه های گزاف شریک قتل و کشتار و ویرانیهای منطقه بودند، پس از ناکامی امریکا وغرب اکنون سر در گم شرمنده و خجل بفکر را ه وچاره هستند.

کار آمریکا کدخدای خود خوانده آنان به جای رسیده که، قطر ، امارات وبرخی دیگر از حکام بی بُته که تنها بر عقاب چوبی پولهای باد آورده سوارند. هم حاضر نیستند جواب تلفن آنان را بدهند. !

سران مصر و امارات و اسراییل با تشکیل جلسه فوق العاده دنبال راه و چاره برای ماندگاری و زندگی در منطقه بعد از آمریکا می باشند.

روسیه ،بازمانده شکست خورده امپرطور شوروی سابق فقط بدلیل هم نشینی چند ساله با رزمندگان ایرانی ، اعتماد به نفس خود را پیدا می کند و با یورش به اوکراین عملا امریکا و غرب را به مبارزه می طلبد. و با کوله باری از تجربه ابرقدرتی ، شیوه و روش وتجربه ایران را برای گذر از تنگناها به ملتش گوشزد می کند.

چین از فرصت شکست ها و ضربات وارده بر پیکر آمریکا و غرب استفاده و حتی قبل از به رسمیت شناختن طالبان و مقبولیت جهانی آنها ،وزیر خارجه اش راهی آنجا می شود تا حاصل سی سال کشتار و ویرانی و هزینه آمریکا را به سود خود بدون شلیک یک گلو له درو کند و به ریش همه آنها بخندد.

نظم نوین جهانی جدیدی در حال شکل گیریست ، نظم نوینی که ایران شهیدان ، ایران مملو از معنویت و خوبیها ، ایران استوار و سربلند ، محور اصلی آن خواهد بود ، اگر مسئولین کشوری کمی همت کنند و در بعد داخلی و اقتصادی و معیشت مردم خلق حماسه های شهیدان را تکمیل کنند و آرامش روحی و روانی ناشی از مبارزه با دشمنان را ایجاد کنند ، با پشتوانه معنوی، وابتکار و بهرمندی از هوش ایرانی فتح قله اصلی و بام جهانی در دسترس است. وهمه این دست آوردها، فقط وفقط حاصل خونهای پاکی است که برای تعالی و رشد و شکوفایی این مرز و بوم در جای جای ایران ومحور مقاومت آن سرافرازانه ریخته شد .

افول آمریکا و غرب و شکل گیری نظم نوین جهانی دست آورد حماسه همان شهیدانیست که برای حفظ ارزشهای معنوی و مادی این ملت از هم سبقت می گرفتند و شهادت را بزرگترین آرزو و افتخار خود میدانستند.

 

علی محمد نظری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">