×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه هماهنگی برنامه‌های کمیته روستای عشایری دهه فجر شهرستان دلفان

اولین جلسه ی هماهنگی اجرای برنامه های کمیته روستایی عشایری دهه مبارک فجرشهرستان دلفان در مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ به ریاست حجت الاسلام طهماسبی مسئول کمیته روستایی و عشایری شهرستان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان دلفان و اعضای کمیته مذکور در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان دلفان برگزار گردید.

در این جلسه پس از قرائت قرآن ، حاج آقا طهماسبی به بیان اقدامات انجام شده در کشور خصوصا بخش کشاورزی در قبل و بعد از انقلاب پرداختند و بیان داشتند می بایست خدمات ارزنده این انقلاب را به مردم و خصوصا به جوانان تبیین نمود.

ایشان بیان داشتند با توجه به شرایط موجود ضمن ایجاد شادی و نشاط در آئین های بزرگداشت این ایام ، و تنوع در برنامه ها به هدف کودک و نوجوان و جوانان محور به صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفت. در ادامه مهندس حسینی مدیر جهاد کشاورزی با بیان اهمیت برگزاری هر چه با شکوه تر مراسمات در سال جاری عنوان داشتند مراسم دهه فجر در مناطق روستایی و عشایری با هدف حضور و مشارکت پرشور روستائیان در این مراسم و ایجاد کردن زمینه حضور خودجوش مردمی برای ایام‌الله پیش رو، محور فعالیت‌های این کمیته است. در پایان تمام اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص هرچه با شکوه تر برگزار کردن مراسم دهه فجر پرداختند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">