×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری شکارچیان غیر مجاز گراز وحشی

دستگیری شکارچیان غیر مجاز گراز وحشی در شهرستان دلفان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دلفان از دستگیری سه نفر شکارچی غیر مجاز گراز و کشف و ضبط پنج لاشه گراز شکار شده از آن‌ها در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر ورود چند شکارچی غیر مجاز به این شهرستان بلافاصله نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این اداره به محل مورد نظر عزیمت نموده که پس از بررسی محل مورد نظر به یکدستگاه خودرو که پلاک آن مربوط به یکی از استان‌های همجوار بود مشکوک شده که با هماهنگی نیروی انتظامی شهرستان خودروی مورد نظر توقیف و به پاسگاه نیروی انتظامی انتقال داده شد.

 

رحمتی ریاست اداره محیط زیست شهرستان دلفان: پس از بررسی دقیق خودرو، مامورین انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست دلفان متوجه قطره‌های خون داخل خودرو شده که بلافاصله نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این اداره به محل دستگیری متخلفین عزیمت نموده و پس از جستجو در محل موفق شدند لاشه پنج رأس گراز وحشی شکار شده را که در زیر برف توسط شکارچیان پنهان شده بود کشف و ضبط کنند.

 

وی در ادامه افزود: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری بخش کاکاوند ارجاع گردید که بلافاصله با دستور مقام قضایی متخلفین روانه زندان شدند و ادوات کشف شده از آن‌ها تا پایان دادرسی نزد این اداره باقی می‌ماند.

 

رحمتی ضمن تشکر از همکاری فرماندارشهرستان، ریاست محترم دادگستری شهر هفت چشمه، بخشدار بخش کاکاوند و نیروی انتظامی شهرستان دلفان بابت همکاری در کشف و برخورد با این تخلف زیست محیطی از همه دوستداران محیط زیست درخواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">