×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف و ضبط ۸ قبضه اسلحه

کشف و ضبط ۸ قبضه اسلحه از متخلفین محیط زیستی طی هفته گذشته در استان لرستان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان، از دستگیری چندین نفر متخلف زیست محیطی و کشف و ضبط ۸ قبضه اسلحه در این خصوص در مناطق تحت مدیریت و شهرستان‌های استان (طی هفته گذشته)

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان علی سالاروند گف: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست استان طی گشت و کنترل جهت جلوگیری از تخلفات زیست محیطی شکار و صید، موفق شدند در هفته گذشته ۸ قبضه اسلحه در مناطق تحت مدیریت استان از متخلفین زیست محیطی کشف و ضبط کنند.

 

سالاروند افزود: اسلحه‌های کشف شده از متخلفین در شهرستان‌های دلفان به تعداد ۳ قبضه، در شهرستان سلسله به تعداد ۲ قبضه و در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد به تعداد ۳ قبضه بوده است که عمدتاً این اسلحه‌ها قبل از شروع به شکار از متخلفین زیست محیطی کشف و ضبط گردیده است.

 

وی افزود: اسلحه‌های کشف شده از نوع کلت کمری، پی سی پی، ‌ام ۱، دو لول، پنج تیر روس بوده است که به همراه سایر ادوات از متخلفین شکار و صید، کشف و ضبط گردیده است.

 

سالاروند اظهار داشت: پرونده کلیه متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید و ادوات کشف شده از آن‌ها تا پایان صدور رای قطعی به صورت‌امانی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان باقی می‌ماند.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن تشکر از همراهی دستگاه قضایی استان و همچنین تقدیر از همکاران خدوم محیط‌بان در اقدامات به موقع در دستگیری متخلفین زیست محیطی قبل از شروع به شکار، از تمامی دوستداران محیط زیست درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">