×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری عامل قدرت نمایی فضای مجازی در دلفان 

 فرمانده انتظامی دلفان، از دستگیری عامل رجزخوانی و قدرت نمایی برای شهروندان در فضای مجازی طی عملیاتی غافلگیرانه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ “فضل الله منصوری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صبح دلفان  در تشریح این خبر اظهار داشت: بدنبال انتشار تصاویری از قدرت نمایی و رجز خوانی یکی از اراذل و اوباش با یک قبضه سلاح گرم برای شهروندان در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: به همین منظور اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس آغاز و پس از یکسری بررسی های فنی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این یگان ضمن شناسایی و در هماهنگی با دستگاه قضا، در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش  دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دلفان،  با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان امنیت مردم از مطالبات شهروندان و مسئولان است.

سرهنگ منصوری با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قدرت نمایی افراد هنجار شکن و اراذل و اوباش در فضای مجازی گفت: یکی از اولویت های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که اغلب این افراد با انتشار تصاویر و فیلم هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمائی، جلب توجه و اعلام وجود در فضای مجازی دارند، که بی شک پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات، هرگز اجازه جولان و قدرت نمایی به آنان را در سطح جامعه نخواهد داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">