×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ریشه کن کردن کشت گیاهان غیر مجاز دور از انتظار نیست

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست فرماندار دلفان با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، کارشناس مقابله شورا استان، بخشداران و اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

در این جلسه فرماندار دلفان عنوان کرد: با همکاری دستگاه های مربوطه و حمایت ویژه مسئولین استانی امسال با در نظر گرفتن جرائم سنگین باید کاشت مواد مخدر به حداقل برسد، با خوشرویی نمیتوان کاری از پیش برد.

وی افزود: کاشت مواد مخدر و گیاهان غیر مجاز در شهرستان معضلی است که باید از انتشار آن جلوگیری شود، این گیاه خانمان سوز و خانمان برانداز متاسفانه در بسیاری از مراسمات عروسی و عزا مورد استفاده عموم قرار میگیرد که این فرهنگ ناپسند باید برای مردم برداشته شود.

اصغر قهرمانی اظهار داشت: متاسفانه کشت گیاهان غیر مجاز در سال قبل آماری بسیار بیشتر از حد تصور داشته که امسال با برنامه ریزی های متفاوت مانع از پیشرفت این آمار خواهیم شد.

 

وی ادامه داد: اکثر سرقت های انجام شده در سطح شهر ریشه در مصرف مواد مخدر دارد که جامعه امروز باید با دیدن این حوادث بیدار شود و با فرهنگ سازی از پیشرفت و وقوع این جرائم درس عبرت گیرند تا کمتر کسی به سراغ مصرف مواد مخدر برود، زیرا ریشه کن کردن کشت گیاهان غیر مجاز دور از انتظار نیست.

 

 

قاسم پیری علی آبادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">