×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
لاله های خونین آمدند ….

لاله های وطن با بالهای خونین آمدند

 

یک بار دیگر فضای کشورمان با ورود پیکرهای مطهر شهیدان بلند آوازه هشت سال دفاع مقدس عطر آگین می گردد.

خوش آمدید ای سبک بالان عاشق، که مردانه ثابت کردید اگر تفکر شما حاکم باشد خرمشهرهای سقوط کرده باز پس گرفته خواهد شد.

میدانیم در شرایط پریشانی گام به وطن گذاشتید، میدانیم که شما هم گله مندید،  گله دارید از برخی  کار گزاران که موزیانه دم از شما زدنند اما راه روش دنیا طلبی را پیشه ساختند و برای رسیدن به مقاصد مادی خود پشت پا زدنند به آنچه که شما خلق کردید.

اینها نام خرمشهر را برای پر کردن کیسه خود دوخته، خونین شهر میخوانند ، و به خیال خود میشود از خون شما و نام شما نردبانی ساخت تا از آن بالا رفت و بی توجه به خواست مردم همان مردمیکه مانند کوه پشت سرشما ایستادند تا یک وجب از خاک این مرزو بوم طعمه بیگانه و دشمن نگردد. مسیرها رفته را بنفع خود مصادره کنند.

 

خوش آمدید برادران خفته به خون ،شما سنگربانان همیشه جاوید این انقلاب و کشورید، شما راه نفوذ به دشمن را عملا سد کردید، شما بدون امکانات با صداقت و پاکی و بی ریای ریا. خالصانه پرچم این کشور همیشه جاوید را در برابر آن همه لشگر یان خصم برآفراشتید ،،خون دادید ، جان دادید ،تا ایران ما ،انقلاب ما ،ارزشهای انسانی و خدا محور در پرتوی آن ایثارها جهانگیر  شود.

برادر شهیدم میدانیم آنچه را که این روزها باید تشیع کنیم تنها قطعه های کوچکی از جسم خاکی شماست، اما عشق این مردم به ارواح بلند کسانیست که راه ورسم، خدمتگذاری  به مردم را نشان دادند،  آری شما رفاه و آسایش را از خود سلب کردید تا مردم در رفاه وآسایش باشند، شما صداقت در گفتار، اخلاص در رفتار، و شیرینی در گفتار ، و از همه مهمتر خدا محوری را در عبودیت  و در دل سنگرها و پشت خاکریزها، و شب های عملیات نشان دادید.

مشکل برخی از این جماعت این است که فکر کردند از خون شما می شود عبور کرد، می شود بنام شما به کام خودشان زیر پرچم انقلاب سینه زد. و بی توجه به رفاه مردم همان مردمی که شام شب خود را با شما تقسیم میکردند راه خود را از راه شما و آنان جدا کنند. و منافع باند و گروه و قوم و قبیله خود را بر منافع همگان  و رفاه عمومی ترجیح  و با به حاشیه راندن  بسیاری از جوانان پر انگیزه وعاشق خدمت به کشور به بهانه های خود تراشیده  و تنگ نظریهای بی حاصل فرصت ها را از نسل های بعد از شما گرفتند.

شما با خدا معامله کردید، خونبهای شما سنگین است، این جماعت فرصت طلب همانند کف روی آب در هر بحران و حادثه ای رو خواهند شد وازچشم شما و امت خدا جو خواهند آفتاد، راه شما تنها ضمانت اقتدار ،توسعه وآبادانی این کشور است . غیر از  آن همه راهها بی راهه است و رسیدن به سر منزل مقصود دشوار.

 

علی رغم این دل شوره ها و نگرانیها ،شما که ناظر و ظاهر بر عمال هستید خوب میدانید جوانان و دلسوزان انقلاب و کشور یکبار دیگر دست در دست هم خاکریزهای اقتصادی، معیشتی و ….   را فتح خواهند کرد، خرمشهرهای فرهنگ و اخلاق  آزاد خواهند شد، دشمنانیکه  به همت شما و رهروان صادق بعد از شما از مرزها رانده شدند هیچگاه نخو اهند توانست حتی با نفوذ دادن عناصر خود در برخی گلو گاهها مانع توسعه وآبادانی که آرزوی همگان است گردنند. ایران ما آباد خواهد شد.

 

 

راهتان همیشه ماندگار باد.

 

✍🏻 علی محمد نظری

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">