×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیریت های ناکارآمد در لرستان

مدیریت نامطلوب و بسیار ضعیف برخی مدیران و لزوم پیگیری استاندار لرستان

 

رواج انتصاب مدیران غیر بومی در شهرستان دلفان و بی توجهی به نخبگان و فرهیختگان دلفان در انتصابات و همینطور نادیده گرفتن ظرفیت منحصر بفرد بانوان نشان از عدم آگاهی و رصد استاندار لرستان نسبت به مدیران متخصص در جای جای دلفان است

 

گزارش صبح دلفان (دلفان نیوز) ، روزمرگی بلای جان برخی مدیرانی است که فاقد تخصص در حوزه مربوطه هستند

 

دلفان یکپارچه شعار مسئولین استان لرستان بوده و اما در عمل در نقل و انتقالات مدیران از سوی استاندار لرستان شاهد بی عدالتی در انتصابات مدیران استانی از سرمایه های استانی لرستان بودیم

 

رواج انتصاب مدیران غیر بومی در ادارات شهرستان دلفان و بی توجهی به نخبگان و فرهیختگان شهرستان در انتصابات و همینطور نادیده گرفتن ظرفیت منحصر بفرد بانوان نشان از عدم آگاهی و رصد استاندار و فرماندار دلفان نسبت به مدیران متخصص در جای جای لرستان و دلفان است.

 

لرستانی ها که دیار ولایت مداران بوده و سرمایه های عظیمی در بخش های گردشگری، کشاورزی و صنعتی دارد، چشم انتظار توسعه و ریل گذاری در مسیر مطلوب و هدفمند بوده که روند آن نامطلوب است.

 

اما سوالم از استاندار لرستان اینست؟ با انتصاب برخی معاونین، مدیران کل و فرمانداران از سوی شما شاهد عملکرد بسیار ضعیف و نامطلوب و روزمرگی هستیم که سبب انتقادات گسترده و چالش شدید در حوزه مدیریتی شده است و اگر بر عملکرد برخی مدیران رصد کنید شایستگی مدیریت در مسند هایی که به آنان سپرده شده را ندارند‌‌.

 

دوران شعار گرایی و حرف درمانی از سوی برخی مدیران باید پایان پذیرد و جلسات بی حاصل و فاقد بازخورد که هیچ اثر مطلوبی ندارد پایان یافته و روند مدیریتی با کار میدانی و جهادی در مسیر تحول و توسعه قرار گیرد تا اثر دهی آن سبب رضایت مندی مردم شود.

 

رسانه ها با پیگیری مطالبات مردمی و در راستای منافع عمومی با انتقاد از رویه موجود و همچنین ارائه راهکار به مسئولین قصد توسعه و تحول را دارند، اما برخی مدیران فاقد سواد رسانه ای بوده و ظرفیت یک خط مطلب انتقادی را ندارند و صرفا انتظار تعریف و تمجید از سوی رسانه ها را دارند که مایه تاسف است که ظلم بزرگی در حق جامعه است.

 

مسئولین زمان را غنیمت شمرده و با مدیریت تخصصی و حضور میدانی، گامهای مؤثری در راستای توسعه بردارند، تا مشکلات پیش روی که حاصل از عدم مطالبه گری مسئولین شهرستانی از مسئولین ملی و استانی در راستای تخصیص اعتبارات جهت اتمام پروژه های نیمه کاره و تقویت زیر ساخت ها بوده عملیاتی شود.

 

دولت و مجلس شورای اسلامی در راستای اشتغال، معیشت، مسکن و حل مشکلات اقتصادی با توجه به اینکه روز به روز سفره مردم کوچکتر میشود تدابیری بیاندیشند تا وضع کنونی بهبود پیدا کند‌.

 

خبرنگار بعنوان زبان گویای مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین وظیفه و رسالت مطالبه گری دارد و روند توسعه با مدیران جهادی و انقلابی که متخصص در امور اجرایی و مدیریتی بوده محقق خواهد شد.

 

ضعف مدیریتی و عدم تخصص برخی مدیران استانی و شهرستانی از جمله مواردی است که باید مورد توجه استاندار لرستان قرار بگیرد تا با رصد عملکرد بسیار ضعیف برخی مدیران عرصه مدیریتی را به مدیران متخصص و جهادی واگذار کنند.

 

در ماه های اخیر شاهد سفر مسئولین ملی و استانی به استان لرستان و بویژه برخی شهرستان بودیم، اما برخی مسئولین با هلی کوپتر به روستا آمدند و می آیند و با هواپیما بر میکردند که با نادیده گرفتن مشکلات و موانع موجود به تهران ترک می‌کنند و اینست ضعف ساختار مدیریتی و عدم مطالبه گری مطلوب مدیران شهرستانی!!!

 

لرستان و دلفان تفریحگاه مسئولین ملی و استانی تلقی نشود و هر مسئولی اگر قصد خدمت به مردم را ندارد و ادامه دهنده راه شهدا نیست، با یک استعفا عرصه مدیریتی را به مدیران متخصص و جهادی واگذار کند.

 

لرستان و دلفان ظرفیت ها و پتانسیل های خاص و منحصر بفردی در بخش های مختلف دارد، اما به چه میزان از آن بهره برداری شده است؟!

 

توصیه ام به استاندار لرستان اینست که برخی مدیران … صفت و ناکار آمد که عرصه مدیریتی را با بی تدبیری تنزل داده اند را هر چه زودتر عزل و با رصد و آنالیز بهتری مدیران متخصص و جهادی را جهت توسعه هر چه بیشتر لرستان و دلفان منصوب نماید.

 

امروز مردم ما که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند چشم انتظار توسعه و تحول در بخش های مختلف هستند که این امر با مدیرانی پا به کار و متخصص عملیاتی خواهد شد

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">