×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئولان لرستان پاسخگو باشید

مسئولان اعلام کنند که در لرستان چه تعداد شغل ایجاد شده است

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، بیان داشت: دستگاه‌هایی هستند که متعهد شده‌اند فلان تعداد شغل ایجاد کنند، این را اعلام کنند چه تعداد شغل ایجاد شده است؟ در سامانه‌ای افرادی که شاغل شده‌اند با کد ملی و شناسنامه به مردم معرفی کنند و بگویند بعد از سفر رئیس جمهور این تعداد به شغل مشغول شده‌اند.

 

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در بخشی از سخنانش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان باید با دقت و سرعت انجام و پیگیری شوند، که اطلاع داریم در حال انجام است، اما نکته این است که این مصوبات در سالی که به عنوان تولید و اشتغال دانش بنیان نام نهاده شده، باید منتهی به ایجاد شغل شوند، اگر مصوبات ۱۰۰ درصد انجام بگیرد اما باز در درون خانواده‌ها مشاهده شود که تعداد بیکاران همان‌ها هستند، آثار و شیرینی کار را بر جای نخواهد گذاشت و هدف از این مصوبات سفر رئیس جمهور این است که تولید و اشتغال دانش بنیان شکل بگیرد و رنگ خوشحالی و مسرت را بر چهره پدران، مادران و جوانان مشاهده کنیم.

 

حجت الاسلام شاهرخی، ادامه داد: صنایع تعطیل شده و یا نیمه تمام، مانند صدر فولاد، فولاد ازنا، سیمان خرم آباد، پارسیلون، چرم و پوست و… باید در کنار مصوبات سفر رئیس جمهور مورد ملاحظه قرار گیرند تا تحول همراه با جهش در استان ایجاد شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">