×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هشدار پلیس راهور دلفان به رانندگان متخلف

هشدار پلیس راهور به رانندگان متخلف:

تخلفات حادثه ساز و پر خطر داشته باشید خودروتان تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در گفتگو با خبرگزاری پلیس گفت: طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد و پلیس راهور شهرستان با استفاده از کلیه تجهیزات کتترل هوشمند تخلفات و عوامل مستقر در معابر، نسبت به رصد و کنترل تخلفات رانندگان پر خطر اقدام و پس از شناسایی نسبت به اعمال قانون و توقیف مدت دار این وسایل نقلیه در پارکینگ اقدام می کند.

 

بارانی ادامه داد: از رانندگان خواهشمندیم نسبت به اجرای مقررات بویژه رعایت سرعت مجاز، پرهیز از حرکات مخاطره آمیز نظیر لایی‌کشی و مارپیچ، عدم استفاده از تلفن همراه، عدم توقف در محل های خطرناک و حادثه ساز و عدم آلودگی صوتی، پایبند باشند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان افزود: در این راستا کلیه دوربین های نظارتی و کنترل تخلفات در سطح شهر بویژه گشت های نامحسوس فعال و با استقرار تیم‌ها در ورودی شهر و سطح معابر شر نسبت به رصد این تخلفات اقدام می کنند.

 

وی همچنین توصیه کرد: با توجه به شلوغی هسته مرکزی شهر، شهروندان در این مدت در صورت امکان از معابر و اماکن جایگرین استفاده کنند.

 

وی میدان های امام( ره) ، بعثت و خیابان های امام ، مدرس و بلوار شهیدبهشتی را دارای بیشترین حجم ترافیک شهر نورآباد در ایام نوروز در شرایط بازار عید اعلام کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">