×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک ریاست صمت بمناسبت  روز ملی اصناف

پیام تبریک روز ملی اصناف ریاست اداره صمت شهرستان دلفان

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نامگذاری اولین روز از تیرماه، به نام روز ملی اصناف، خود گویای اهمیت، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است.

سخن از اصناف و فعالان صنفی، سخن از فتوت و جوانمردی و ایثار و گذشت است. مردان وزنان بزرگی که تعریف تازه‌ای از مرام و مردانگی وغیرت را به جای گذاشته و ترجمانی بدیع از فتوت را به ودیعه نهاده اند.اصناف در تمام مراحل انقلاب، از شکل گیری و آغاز نهضت به رهبری حضرت امام (ره) و دوران پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس تا کنون، همواره همراه و پشتیبان نظام بوده اند”روز ملی اصناف،” فرصت شایسته ای برای معرفی و به تصویر کشیدن نقش، اهمیت و جایگاه واقعی اصناف در جامعه و ارج نهادن به زحمات و خدمات ارزشمند این تلاش گران عرصه خدمت رسانی است. در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام مهار تورم ورشد تولید،نامگذاری گردیده یقینا اصناف و بازاریان جایگاه ویژه ای در تحقق این مهم دارند و با عرضه گسترده کالاهای تولید داخلی و عدم عرضه کالاهای قاچاق، می توانند باعث تقویت تولید ملی و اشتغال پایدار جوانان این مرز و بوم شوند.

ضمن تبریک این روز به تمامی اصناف بویژه بازاریان پرتلاش ومتولیان حوزه اصناف ،اتاق اصناف واتحادیه های صنفی شهرستان دلفان و گرامیداشت یاد و نام شهیدان والامقام اصناف ، برای تمامی کسبه و بازاریان توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.

 

رضا رضایی رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان دلفان

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">