×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک نماینده منتخب شهرستانهای دلفان و سلسله

در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاسیس شد و در بیش از ۴ دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تاثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه های مختلف هستیم.

سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه های مختلف ایستاده است.

هر زمان، خطری کشور عزیزمان را تهدید کرده، سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه های دفاعی و نظامی، در جنگ‌ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش آفرین بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی بویژه در مناطق محروم، افتخارات بی نظیری داشته و تبیین دستاوردهای این نهاد انقلابی امری لازم و ضروری است.

عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها ، هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و کام ملت انقلابی ایران اسلامی را شیرین کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز (ره) و همچنین شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به همه فرماندهان دلیر و پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهی محترم و پرسنل عزیزسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه دلفان وسلسله تبریک عرض می نمایم،امیدوارم در ظل توجهات باری تعالی  و تحت زعامت فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله ‌العالی) این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بیش از پیش موفق و مؤید باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">