×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تقدیر سردار باقری از مردم لرستان

سردار نعمت اله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان با صدور پیامی از استقبال محبت آمیز گسترده مردم، مسئولین و بسیجیان ولایت مدار این استان قدردانی کرد.

 

 

در این پیام آمده است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

 

سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و درود بر روح پاک شهدا که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند.

 

خدای عزوجل را شاکرم که در این روزها شاهد پیام‌های محبت آمیز و سرشار از مهر نماینده محترم ولی فقیه در لرستان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، بسیجیان مجاهد، روحانیت معزز، مسئولان محترم و مردم ولایت مدار و پرافتخار لرستان هستم.

 

حقیقتا این پیامها مهرآمیز و استقبال شما عزیزان وظیفه بنده را سنگین تر نموده و این عطوفت روزهای اخیر بنده را برای خدمت به مردم شهید پرور و عزیز لرستان مصمم‌تر نموده است.

 

قطعا در این زمان حساس که انقلاب پرافتخار اسلامی ایران در جنگ ترکیبی ناجوانمرادنه و همه جانبه دشمن قرار دارد تنها در پرتو همدلی، وحدت و تلاش مجدانه و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب است که کشور می‌تواند از تنگناهای پیشرو به سلامت عبور کند.

 

در پایان این فرزند وفادارتان در ادامه راه انتظار یاری برادرانه و دعای خیر شما بزرگواران را دارد و امیدوار است با توکل بر خداوند متعال و توسل بر اهل بیت علیهم السلام بتواند آنچه شایسته شما مردم سلحشور لرستان است را در راه خدمت رسانی به انجام رساند

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">