×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام حجت الاسلام طهماسبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی شهرستان دلفان

پیام حجت الاسلام طهماسبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی شهرستان دلفان

 

به مناسبت ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

 

ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!»

 

سوره قصص، آیه ۵

 

یوم الله دوازده فروردین، تجلی اراده و قدرت خداوند متعال از مجرای سنت الهی «إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ»بود. روزی که مردم ایران با اتکال بر ذات اقدس الهی، بساط طاغوت و عصیان و تاریکی را برچیدند و با رأی خود، نظام جمهوری اسلامی را برگزیدند.

 

۱۲ فروردین روز تاریخی و سرنوشت ساز ایران اسلامی است که در این روز مردم ایران با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با رأی قاطع ۹۸.۲ درصدی، نظام مقدس جمهوری اسلامی استقرار یافت.

 

نهالی که با رای قاطع مردم در فروردین ۵۸ کاشته شد امروز به درخت تناوری تبدیل شده که ثمره عزتمند آن، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است که تحت رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مبنا قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)، در مسیر اعتلا و پیشرفت قرار دارد.

 

پیام ۱۲ فروردین سال ۵۸، روز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران؛  وحدت و تجلی حکومت عدل الهی است و باید برای نسل جوان به شایستگی تبیین گردد.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی، عزتمندی و عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسالت می‌نمایم و امیدواریم که در این سال که با درایت رهبر معظم انقلاب، مزین به سال «جهش تولید، بامشارکت مردم» شده است، با کمک و حمایت ملت بزرگ ایران با غلبه بر مشکلات، گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی برداریم.

 

یزدان طهماسبی

دفترنمایندگی ولی فقیه درجهادکشاورزی شهرستان دلفان

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">