×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
یادواره ۶۵۵۵ شهید لرستان

بمناسبت یادواره ملی شهدای لرستان

 

دهکده  مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) 《 پادگان حمزه 》 فردا میزبان کنگره بزرگ ۶۵۵۵ شهید لرستان است . قبل از هر چیز از متصدیان و دست اندرکاران این کنگره خصوصا دبیر کل محترم آن که خود یک شهید زنده است سپاسگزاریم.

همه شهدای عزیز کشور ما عزیز و گرامی هستند ، همه آنها برای عزتمندی این کشور و اصول وارزشهای دینی آن شربت شیرین شهادت را نوش کردند. و همه آنان در حماسه سازیهای هشت سال دفاع مقدس گوی سبقت را از هم می گرفتند.

شهدای لرستان هم جزیی از آن صف شکنان میدانهای سخت بودند.

آنها با بهره مندی از اصول وارزشهای دینی برای بقاء ایران اسلامی و تحقق آرمانهای یک ملت نجیب و با صلابت با خلق حماسه های ماندگار  نام ایران را در اوج عزت و سرافرازی بعد از هزارو چهار صد سال از پایان امپراطوری ایران یک باردیگر جهانگیر نمودند .

دست آورد خونهای ریخته شده ۶۵۵۵ شهید لرستان و هزاران شهید دیگر شکستن هیمنه دشمنانی بود که آمده بودند تا علاوه بر جغرافیای سرزمینی آرمانهای بلند یک ملت را هم نابود کنند.    آن شهادتها فرهنگ دفاع در برابر تجاوزگری را در بین نسلهای مختلف این مرزو بوم   نسل به نسل ماندگار نمود.

ارج و مقام شهید به هیچ گروه و تفکر و قشر خاصی تعلق ندارد شهید مال همه است راه او راه همه است زیرا حماسه خونبار آنان آسایش و امنیت همه را تضمین نموده است ،  همه ما به شهدا بدهکاریم . همه ما مقام ومنزلت آنان را گرامی میداریم. این راه  راه سعادت و عزتمندی هر کشور و ملتی است. ملت و کشور بی شهید هویت ندارد . و ماندگار نمی باشد. برای حفظ آرامش کشور و ملت باید در شرایط سخت  که دشمنان بوجود می آورند حماسه ها خلق کرد . باید سینه ها سپر شود . باید دستها قطع گردد باید پاهها از کار بیافتند و باید جانها را تقدیم کرد تا هویت ملی کشور و پایبندی ملت به ارزشها پایدار و تداوم داشته باشد.

شهیدان ما برای این کشور و ملت  حسینی(ع) وارد معرکه ها شدند و کربلاها را خلق کردند . از جان شیرین خود گذشتند تا یک ملت برای همیشه ماندگار بماند .

روحشان شاد ویادشان گرامی باد.

 

✍ علی محمد نظری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">