×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یک بام و دو هوای شورای هماهنگی بانک های لرستان

یک بام و دو هوای شورای هماهنگی بانک های لرستان در بی توجهی به مصوبات دولت و استانداری…

 

شورای هماهنگی بانک های استان مصوبه کاهش ساعت کاری و تعطیلی پنج شنبه ها را قبول ندارد؟

 

در جدیدترین گاف در خصوص عدم توجه به کارکنان بانک ها می توان اعمال سلیقه در بی توجهی به مصوبات استانداری ها و دولت اشاره کرد.

 

و این وضعیت در استان لرستان به مراتب در کج سلیقگی شورای هماهنگی بانک ها استان لرستان به مراتب دیده می شود.

 

متاسفانه این روزها بانک ها علیرغم همه خدمات مفید و مطلوب به کلیه اقشار جامعه همواره مورد هجمه و بی مهری های بی شمار قرار می گیرند و دیوار کوتاه تر از کارکنان بانک ها در هجمه و خم کردن قانون در عدم توجه به مطالبات این قشر خدمتگذار دیده نمی شود.

 

عدم توجه به مصوبات دولت و استانداری ها در تعطیلی ایام کرونا،آلودگی ها ،کمبود حامل های انرژی همچون برق و گاز و اعمال سلیقه و خم کردن قانون توسط رئیس شورای هماهنگی بانک های استان باعث نارضایتی شدید کارکنان بانک ها شدند.

 

🟠‌ در حالی در این ایام سخت زمستان با توجه به کمبود شدید حامل های انرژی با تعطیلی پنجشنبه های ادارات در استان شاهد صرف جویی در مصرف گاز و برق خواهیم بود این قانون بدون هیچ دلیل موجه ی در بانک های استان لرستان اجرا نمی شود.

 

این در حالیست مصوبات کاهش ساعت کاری تعطیلی ادارات و بانک ها در سایر استان ها همچون قم،کهکیلویه و بویر احمد، زنجان ، همدان، البرز و… اجرا می شود و قانون یک بام و دو هوای شورای هماهنگی بانک های استان جای تامل و سئوال فراوان دارد.

 

برخی کارکنان بانک با تماس با خبرنگاران ما خواستار رفع این کج سلیقگی ها در اجرای مصوبات دولت و استانداری ها شدند. برخی کارمندان بانک ها با اشاره به عدم اجرای قانون در بانک ها تصریح کردند: کارکنان بانک‌ها مانند تمام ادارات از مزایا و حقوق قانون خدمات کشوری برخوردار هستند ولی متاسفانه در تمام شرایط باید در محل کار حاضر حضور داشته و ادارات در کرونا، سرما، آلودگی هوا، ریزگردها بعضا تعطیل می‌شوند ولی کارکنان بانک‌ها باید در محل کار حاضر باشند. تمام ادارات دو روز در هفته تعطیل هستند.

 

چرا کارکنان بانک و خانواده‌هایشان در سختی‌ها تنها می‌مانند؟ حجم بالا و پر از استرس کار در شعب بانکی، جابجایی مبالغ هنگفت وجوه، صدور انواع و اقسام اسناد و مدارک بانکی بدون ذره‌ای خطا و اشتباه، کار بدون وقفه و تعطیلی‌ ناپذیر کارکنان بانک حتی در شرایط بحران از جمله دلایلی است که فرسایش جسمی و روحی کارمندان بانک را نشانه گرفته است اما متأسفانه آنچه امروز از نظرها دور مانده و توجهی به آن نشده، دشواری کار کارمندان بانک‌هاست.

 

بانک‌ها جزو مشاغل سخت و از فرسایشی‌ترین کارهای اداری هستند و کارکنان بانک‌ها در معرض انواع فشار و استرس در محیط کاری هستند. لذا با توجه به وجود درگاه‌های مختلف و امکانات امروزی جهت برخورداری مشتریان، خواهشمند است بازنگری جهت قرار گرفتن بانکها در تعطیلی روزهای پنجشنبه صورت گیرد.

 

✍️ رضا میرزایی

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">