×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۰ برابر شدن حقوق سربازان

♦️حقوق سربازان ١٠ برابر شد

 

محسن دهنوی، نماینده مجلس:

🔹در یک بازدید میدانی که انجام شد دیدم سربازانی هستند که دو روز غذای گرم نخورده‌اند، سال ٩٩ حقوق سربازان کمتر از ۴٠٠ هزار تومان بود و در لایحه بودجه ١۴٠٠ ما مساله حقوق سربازان را پیگیر شدیم.

🔹اگر قرار است طبق قانون فرد به سربازی برود، حقوقش هم باید طبق قانون باشد که تا آن زمان اینطور نبود و حقوق و مزایا طبق قانون اجرا نمی شد.

🔹٢۵٠٠ میلیارد تومان در آن زمان برای حقوق سربازان منابع در نظر گرفته شده بود که گفتیم منابع افزایش و به ۴۵٠٠ میلیارد تومان رسید.

🔹همچنین در مجلس ٣٠٠٠ میلیارد تومان به حقوق و ٢ هزار و ۶٠٠ میلیارد تومان نیز برای خوراک و پوشاک در نظر گرفته شد و حقوق پرداختی هم به میانگین یک‌ میلیون و ۴٠٠هزار تومان رسید و هیج سربازی زیر یک میلیون تومان حقوق نگرفت.

🔹در مصوبه کمیسیون تلفیق آوردیم که حقوق سربازان در مناطق غیر عملیاتی ۶٠ و در مناطق عملیاتی ٧٠ درصد حداقل حقوق کارکنان نیروهای مسلح باشد. سربازان متاهل نیز ٩٠ درصد حقوق کارکنان نیروهای مسلح حقوق دریافت کنند.

🔹در واقع باتوجه به اینکه حداقل حقوق نیروهای مسلح ۵ میلیون و ۶٠٠ هزار تومان خواهد شد، سربازان سال آینده کمتر از سه میلیون و ۴٠٠ هزار تومان دریافت نخواهند کرد و میانگین حقوق سربازان از ۴٠٠هزار تومان طی دو سال به ۴ میلیون تومان می‌رسد، یعنی ١٠ برابر افزایش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">