×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری نشست شورای اقتصاد لرستان

 

محمد رزم رییس کل دادگستری استان لرستان در نشست شورای اقتصاد مقاومتی لرستان ضمن تشکر از تشکیل این جلسه در روزهای پایانی سال و نیز تبریک ایام و اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت، اظهار کرد:

در آیات و روایات متعدد آمده است که آینده از آن مستضعفان است و خداوند آنان را پیشوایان زمین قرار می دهد و همچنین حتمیت ظهور آخرین حجت در آیات قرآنی و روایات ائمه به وفور دیده می شود که انشاالله همه ما شاهد ظهور حضرت حجت(عج) باشیم.

وی ابراز کرد: ۲ کمیته حقوقی برای بررسی مشکلات بنگاه های اقتصادی استان با هدف رفع بیکاری و ایجاد اشتغال تشکیل شده است که برای این جلسه در هر کمیسیون ۵ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رییس‌ کل دادگستری لرستان گفت:این کمیته ها برای کارشناسی و بررسی تقاضاها و مشکلات بنگاه های اقتصادی استان فعال هستند.

وی گفت: در این کمیته ها مشکلات حقوقی و اقتصادی بنگاه ها بررسی، راهکارهای خوبی به عنوان مصوبه و با استناد به مقررات پیشنهاد و ارایه می شود که امیدواریم تمامی مصوبات در راستای برطرف شدن موانع رونق تولید به نتیجه برسد.

رییس شورای قضایی استان پایان تاکید کرد: ۱۱ پرونده در این جلسه مورد بررسی و برای آنها مصوباتی در نظر گرفته شده است که این مصوبات پس از ابلاغ برای بانکه و دستگاه های اجرایی لازم الاجرا هستند.

 

 

قاسم پیری علی آبادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">