×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آزاد شدن ۳۱ زندانی جرایم غیر عمد در لرستان

در مراسمی با حضور دادستان مرکز استان، مدیر کل زندانهای لرستان، معاونین دادگستری کل و جمعی از مسئولین ارشد استانی ۳۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده و به آغوش جامعه بازگشتند.

 

توکل شاکرمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان لرستان در این مراسم با اشاره به این که کل بدهی این ۳۱ نفر بیش از دو میلیارد تومان بوده است ابراز داشت: در حال حاضر ۱۲۷ نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندانهای استان داریم.

وی افزود: از این تعداد ۱۰۲ نفر بدهکار مالی در جرایم غیر عمد ۱۳ نفر بدهکار دیه حوادث کارگاهی و تصادفات ۱۲ نفر بدهکار مهریه و نفقه و ۸ نفر از آنها زن و ۱۱۹ نفر مرد هستند.

شاکرمی تاکید کرد: این آیین با مساعدت رئیس کل دادگستری استان لرستان، دکتر پرویز شیدایی و جمعی از خیرین استان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) و اعیاد شعبانیه و در آستانه عید نوروز برگزار گردید.

از هم استانی های عزیز دعوت می کنیم در آستانه سال نو با کمک به ستاد دیه در آزادی این تعداد از زندانیان ستاد دیه را یاری نمایند چراکه یقیناً کمک های کم و زیاد خیرین عزیز با توجه به ظرفیت های فرهنگی موجود در استان مسبب آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد شد.

 

شاکرمی بیان کرد از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا به حال با همت خیرین عزیز ستاد دیه استان تعداد ۲۴۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را با بدهی ۳۲ میلیارد تومان از زندانهای استان آزاد نموده که با توجه به رایزنی که با شکات صورت گرفته مبلغ ۱۱ میلیارد تومان گذشت و مصالحه از شکات اخذ گردیده است.

 

شماره حساب ۱۱۰ جهت واریز کمک ها

۰۲۰۱۱۰۸۵۸۴۰۰۶

شماره کارت

۶۰۳۷ ۹۹۱۸ ۹۹۹۱ ۱۲۸۷

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">