×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری طرح حا میم در استان لرستان

طرح کشوری “حامیم” نهاد رهبری دانشگاههای لرستان در بروجرد آغاز شد

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاههای لرستان گفت: طرح “حا میم” با حضور ۳۰۰ دانشجوی لرستانی در بروجرد آغاز شد.

حجت الاسلام حبیب حاتمی جمعه در جمع خبرنگاران در بروجرد افزود: طرح “حا میم” با هدف تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبری فعالیتهای فرهنگی در دانشگاهها و تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی به مدت یک هفته در بروجرد آغاز شد.

وی اظهار داشت: از اهداف دیگر طرح “حا میم” امید آفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی، تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه ها و استعداد سنجی و استفاده حداکثری از توانمندی ها و ظرفیت های دانشجویان و آماده سازی نیروی انسانی دفاتر برای فعالیتهای نهاد در سال تحصیلی آینده و استفاده از فرصت شبکه سازی و تیم سازی دانشجویان مستعد می باشد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای لرستان گفت: مخاطبان طرح

دانشجویان انقلابی، کنشگران و فعالان فرهنگی، سیاسی، مذهبی و فکری در دانشگاههای سراسر لرستان می باشند.

حجت الاسلام حاتمی افزود: دانشجویان از ۶۰ دانشگاه استان لرستان  به مدت یک هفته به صورت شبانه روزی به میزبانی دانشگاه آزاد و دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) در بروجرد در این طرح شرکت می کنند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان گفت: از برنامه های اجرایی در طرح “حا میم” نشست ها و کرسی های آزاد اندیشی با حضور اساتید ملی و استانی و مسئولان ارشد لرستان از فردا جمعه آغاز  و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به اینکه این طرح  تاثیر گذاری بالایی در دانشگاههای استان لرستان خواهد داشت افزود: نشست با خانواده شهدا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آیت اله نیازی نماینده مردم در خبرگان رهبری و استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان و فرمانده سپاه حضرت ابالفضل (ع) از برنامه دیگر خواهد بود.

دبیر اجرای طرح “حا میم” نیز گفت: در طول اجرای طرح سه عنوان کتاب با عناوین اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری، همرزمان امام حسین(ع) و کتاب خط امام (ره) توسط اساتید برجسته تدریس خواهد شد.

حجت الاسلام محسن قربانی  افزود: همچنین در اجرای این طرح چهار نشست معرفتی با عناوین جهاد تبیین، جنگ شناسی دانشجویی و مقایسه حکمرانی امیر المومنین(ع) در جمهوری اسلامی با موضوع دشمن شناسی و پاسخ به شبهات برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در طول این طرح کارگاه نقد فیلم و گسترش مبانی اسلامی با نمایش فیلم هناس، و کارگاه مدیریت نشریه و

شبکه سازی نسل جوان انقلابی با حضور اساتید کشوری برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی طرح “حامیم” گفت: بازدید از صنعت و دستاوردهای نظام در شهرستان با بازدید دانشجویان از صنعت نساجی و دارو سازی به عنوان برند ملی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام قربانی افزود: در اجرای طرح ” حامیم” برگزاری یادواره شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز برگزار خواهد شد.

خبر: امیدعلی محمدی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">