×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جمع بندی مشکلات زنان کار در شهرستان دلفان

جمع بندی مشکلات زنان کار در شهرستان دلفان در محل جلسات فرمانداری شهرستان دلفان

🔹 جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان با محوریت زنان و خانواده به ریاست فرماندار دلفان با حضور خانم ولی پور مدیرکل امور زنان و خانواده استان لرستان، تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی و برخی از کارآفرینان در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

اصغر قهرمانی فرماندار شهرستان  دلفان در ابتدای جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان ضمن خیر مقدم به خانم ولی پور و هیأت همراه و تشکر از حضور اعضاء بیان داشت: دغدغه خانم ولی پور نصبت به مسئله زنان کار و نگاه ویژه ایشان به این شهرستان قابل تقدیر است.

وی افزود: جای غرور و خوشحال دارد که زنان در این شهرستان غیرت مردانه دارند و بیش از آنچه که توقع هست در امورات شهرستان مانند مشکلات معیشتی و خانواده دخیل هستند، مردانه با مشکلات میجنگند و به عبارتی از سنگ سخت و آهن محکم مخارج خانواده خود را تامین می‌کنند.

قهرمانی  فرماندار شهرستان دلفان در ادامه : از مرکز کشور و استان تمهیدات لازم اندیشیده شده است و ما به این بانوان شریف و مادران با غیرت پولادین قول میدهیم که قطعا مسئله زنان کار بزودی ساماندهی می‌شود و همه ی آنها در کارگاههای مختلف مشغول به کار خواهند شد.

وی در ادامه افزود: با همت مسئولین ادارات و کارآفرینان که در این راستا زحمت میکشند انتظار داریم در زمینه اشتغال پایدار فرهنگ سازی شود تا وام‌های اشتغالزایی صرف امورات دیگر نشود و این فرهنگ در شهرستان رواج پیدا کند و به امید خدا در آینده نزدیک مسئله زنان کار ریشه کن خواهد شد.

 

در این جلسه خانم ولی پور مدیر کل زنان و خانواده استان لرستان افزود : مطالبه بانوان شهرستان دلفان در خصوص تجهیز لوازم و وسایل ورزشی و همچنین سالن ورزشی مختص بانوان بحق بوده و در این شهرستان هر آنچه اعم از ساختمان، سالن ورزشی، کانون فرهنگی اجتماعی بانوان متعلق به بانوان این شهرستان است و کسی حق واگذاری و فروش آنها را ندارد.

 

🔸 وی افزود: سالن ورزشی و تجهیزات ورزشی حتما برای بانوان دلفانی در دستور کار قرار میگیرد و قول مساعد می دهیم در اسرع وقت اقدامات لازم صورت میگیرد، بانوان دلفانی شایسته بهترینها هستند و نباید مورد بی مهری قرار گیرند.

 

🔸 خانم ولی پور در ادامه افزود: هدف ما اشتغال پایدار برای بانوان است تا بتوانیم شاهد ریشه کن کردن مسئله زنان کار در این شهرستان باشیم نه شغل های فصلی و زودگذر و در این امر باید راستی آزمایی هایی نیز صورت پذیرد.

 

 

💠 در پایان جلسه کار آفرینان شهرستان نیز پیشنهادات و نکته نظرات خود را ارائه نمودند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">