×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهسازی ۴۰ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان دلفان

بهسازی ۴۰ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان دلفان

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان گفت: عملیات بهسازی محورهای روستایی این شهرستان به‌طول ۴۰ کیلومتر ، طی ده ماهه سال جاری انجام شده است.

 

روح‌اله زمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان به عملکرد این اداره اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، با تلاش اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی و پیگیری اداره شهرستان دلفان، ۷ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

 

وی افزود: همچنین در این مدت، عملیات بهسازی محورهای روستایی به‌طول ۴۰ کیلومتر، روکش آسفالت محور اصلی ۷ کیلومتر انجام شده است.

 

زمانی بیان کرد: رفع ۳ نقطه‌ی حادثه خیز، ترانشه برداری محور نهاوند با حجم عملیاتی ۵۰۰ مترمکعب، ۱۰ کیلومتر شانه سازی محور های مواصلاتی و ۵۷ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال، بخش دیگری از اقدامات شاخص طی ده ماهه ۱۴۰۲ در شهرستان دلفان می باشد.

 

وی، تنقیه و لایروبی ۳۵ دستگاه پل‌ در محور اصلی فرعی و روستایی،۴۷۷تن لکه‌گیری و چاله گیری ، ریزش برداری و پاکسازی محورها با حجم ۳۰۰۰تن، تیغ زنی و تسطیح محورهای روستایی به طول۴۸ کیلومتر، ایجاد ۳ کیلومتر هره خاکی، نصب عرشه پل بگوردی علیا ، تعمیر و مرمت ۱ دستگاه پل‌ آسیب دیده و ساخت و احداث ۴ دستگاه آبرو را به‌عنوان‌ بخشی دیگری از اقدامات ده ماهه در حوزه راهداری برشمرد.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان تصریح کرد: ۱۰۲ کیلومتر خط کشی ، ۴کیلومترنیوجرسی، نصب ۱۸۰ استوانه ایمنی، نصب، به‌روزرسانی و ساماندهی تابلو و علائم ایمنی آسیب‌دیده به تعداد ۳۳۰ عدد، نصب ۲۵۰ عدد چشم گربه ای، نصب ۲۲۸عددسرعتکاه، ، نصب ۲۹عدد بشکه ایمنی،نصب۲۲عدد چراغ روشنایی،نصب ۴۵۲عددآشکار ساز نیوجرسی،نصب وراه اندازی ۱برج نوری، ۲۰ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم می باشد.

 

زمانی به عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل‌ دروازه‌ای ۹۹۰ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل کالا، ۱۰ گشت مشترک با پلیس و ۸۷ دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون های مربوط معرفی شده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">