×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تفاوت این بهار با بهارهای دیگر

تفاوت این بهار با بهارهای دیگر

 

نزول بارشهای پیش بهاری امسال و تفاوت آن با سالهای کم باران گذشته علاوه بر اینکه منشاء تحولات اقلیمی و جوی دارد اما نوید بخش سالی متفاوت و خوش یمن برای مردم خصوصا کشاورزان می باشد.

عید نوروز امسال هم متفاوت از دیگر سالها بود ،علی رغم تقارن آن با ماه مبارک رمضان و ملاحظات دینی وشاید محدویتهای خود خواسته  برگزاری مراسم نوروز باستانی در اقصی نقاط کشور با شور و حرارت بیشتری نسبت به گذشته برگزار و مردم استقبال بیشتری از این آیین کهن و غرور آفرین و منحصر انجام می دهند.مردم نشان دادند هم می توان دیندار بود و هم شادی و نشاط و جشن وسرور برگزار کرد واین دو نه تنها در تقابل با هم نمی باشند بلکه هردو از نیازهای فطری و از انگیزه های درونی سرچشمه می گیرند که مخلوق هستی بخش در وجود انسانها قرار داده است.

امیدواریم مسئولین محترم هم بتوانند با الهام از  طبیعت شرایطی را بوجود آورند که این نشاط و سر زنده شدن مردم تداوم و در ابعاد مختلف گسترش یابد ،و با عملکردهای مدیریتی خود کام نمناک شده مردم که تشنه این بارشهای الهی می باشد را خشک نکنند و متوجه باشند که رضایت مندی مردم تنها اهرمی است که می تواند ضامن تداوم حاکمیت ها گردد و هیچ مرام و مسلک و سیاستی غیر از  اقبال مردمی نمی تواند بقا دولت ها را تضمین نماید.

اگر در ادوار گذشته همواره برای بقا انقلاب نیاز به حضور میدانی مردم بود وهست ملت بزرگ ایران  فرهنگ و نجابت خود را نشان دادن که بیشتر از برخی مسئولین دل در گروه ایران عزیز  دارند ازاین رو بیش از آنکه خطابه ها متوجه مردم باشد باید متوجه مسئولین باشد. آنچه که این روزها کشور و مردم نیاز مبرم بدان دارند عملکرد و رفتار و گفتار و کارکردهای صحیح مسئولین است  که صادقانه و مخلصانه باید اعتماد و آبروی سیستم اداری کشور را حفظ و در عمق بخشی آن بکوشند

 

✍ علی محمد نظری

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">