×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام فرمانده نیروی انتظامی لرستان

 

پیام فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی

 

سردار”یحیی الهی” فرمانده انتظامی استان در پیامی، شور و شعور انقلابی، معرفت دینی و ملی، تدین و تقوا، اخلاص و ایثار، ایمان و اعتقاد و در یک کلام میثاق با ولایت و قانون اساسی را ارمغان حماسه با شکوه ۹ دی برشمرد.

 

در متن پیام سردار”یحیی الهی” آمده است:

 

حماسه ۹ دی حضور با صلابت و با بصریت ملت بزرگ ایران اسلامی بود برای دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب که خون بهاء شهداء و ایثارگران می باشد.

 

۹ دی سناریوی طراحی شده سلطه و جبهه مشترک آنها با ضد انقلاب را برملا کرد و چهره واقعی فتنه گران را که در قالب نفاق جدید شکل گرفته بود تا به دیانت و جمهوریت انقلاب اسلامی خیانت نماید را آشکار ساخت.

 

حماسه ۹ دی معرفت امت اسلامی نسبت به انقلاب اسلامی و بصیرت و تبعیت آنها از ولایت مطلقه فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) را به نمایش گذاشت.

۹ دی وحدت اقشار و اقوام مختلف مردم در حفاظت و صیانت از انقلاب و ایران اسلامی را نشان داد و مصداق بارز وحدت ملی و انسجام اسلامی مردم عزیز برای دفاع از نظام بود.

 

عوامل فتنه در سال ۸۸ از طریق اردوگاه استکبار جهانی پشتیبانی مالی و فکری می شدند تا خواسته و اهداف آنها را در داخل کشور پیاده نمایند و این خیانت به آرمان های انقلابی مردم ایران اسلامی بوده است و ابعاد این خیانت را در رسانه های خارجی و موضع گیری های مسئولان آمریکایی، اسرائیلی، غربی و عناصر خارج نشین ضدانقلاب به وضوح می توان مشاهده کرد و هدف فتنه گران ایجاد اختلاف در صفوف ملت ایران اسلامی و براندازی حاکمیت دینی بود.

 

این حماسه باید در تاریخ ملت ایران جاودانه بماند و به نسل های آینده سینه به سینه منتقل شود و این ممکن نیست مگر با روشنگری و آگاه سازی و گرامیداشت یاد و خاطره این حرکت الهی و حسینی(ع) به عنوان یک فرضیه دینی و ملی

 

شور و شعور انقلابی، معرفت دینی و ملی، یکپارچگی و یکرنگی، تدین و تقوا، اخلاص و ایثار، ایمان و اعتقاد و در یک کلام میثاق با ولایت و قانون اساسی ارمغان حماسه با شکوه ۹ دی بود.

 

اینجانب فرارسیدن سالروز حماسه پرشکوه ۹ دی، روز اقتدار، بصیرت و ولایتمداری بی بدیل مردم ایران اسلامی را به خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و مردم قدرشناس لرستان و همکاران خدوم و خانوداده های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان

سرتیب دوم ستاد یحیی الهی

 

#پلیس_لرستان

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">