×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تقدیر و تشکر اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان

‍ همکاران ارجمند و اعضای محترم تعاونی مسکن فرهنگیان دلفان

 

با درود فراوان

 

درود بر شما ارجمندان، شیر زنان و بزرگ مردانی که فارغ از جناح بندی های سیاسی، نگاه قومیتی و طایفه گرایی در راستای نقش تعیین کننده ای که در سرنوشت جامعه دارید در مسیر حق طلبی گام برداشتید.

خسته مباد گام‌های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی و غیرتتان.

درود خالصانه بر شما که با حضور و مشارکت گسترده و مؤثر خود حماسه ی بزرگی آفریدید.

زنده باد نام پر افتخار فرهنگ و فرهنگی که همواره یاد آور غیرت و هیبت و حضور و شعور است.

 

اینجانبان منتخبین انتخابات ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ تعاونی مسکن فرهنگیان دلفان، در برابر این همه شور و شعور و حسن حضوری که خلق کردید؛ سر تعظیم فرود می آوریم و ضمن شکر گزاری به درگاه خداوند منان و ابراز ارادت به محضر شما بزرگواران، نهایت قدرشناسی و سپاس خود را از این حضور ارزشمند ابراز می نماییم و با خدای خود عهد و پیمان می‌بندم تا صادقانه، متواضعانه، بی منت و خستگی ناپذیر، با برنامه ریزی اصولی و استفاده از همه فرصت‌ها،ضمن اتکا به شعار پاکدستی، لحظه ای از خدمتگزاری شما عزیزان غافل نشویم و دریع نکنیم.

بدینوسیه با کمال احترام و تواضع دست یکایک شما عزیزان را به گرمی می فشاریم و برای همیشه سپاسگزار مهر و اعتمادتان هستیم.

 

بی شک این حرکت ارزشمند شما نقطه عطفی در تاریخ فرهنگ دلفان خواهد بود تا در آینده نیز با حفظ اتحاد و همبستگی و با حضوری پررنگ و به دور از هر گونه جناح بندی و قومیت گرایی وطایفه بازی، حماسه های بزرگی خلق شود و شاهد خدمات ارزشمندی برای دلفان و دلفانیان باشیم.

 

هم چنین بر خود لازم می دانیم؛ از زحمات بی شائبه تمامی دست اندرکاران انتخابات؛ فرماندار و امام جمعه محترم، حراست فرمانداری و مدیریت وحراست اداره آموزش و پرورش، مسئول دایره تعاون و رفاه اجتماعی، ارزیابی و عملکرد، نیروهای خدوم نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان، اصحاب راستین رسانه و… صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

امیدواریم خداوند بزرگ، توفیقی عنایت فرماید تا خدمتگزاری امین باشیم و لطف و زحمات یکایک عزیزان را با امانتداری و درستکاری خود جبران نماییم.

در این مسیر خطیر همواره نیازمند ارشاد، نظارت و راهنمایی های تمامی دلسوزان، بزرگواران، صاحبنظران فرهیختگان، اندیشمندان خواهیم بود و با جان دل حضور و وثوق شما را مغتنم می شماریم تا با قوت قلب بیشتری، در راه پاکی که برگزیده ایم و در مسیر اهداف تعاونی و پیشرفت و تعالی آن گام برداریم.

 

با احترام وارادت بی پایان

 

منتخبین هیات مدیره و بازرسان تعاونی مسکن فرهنگیان دلفان

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">